Hahahhaahah! Velkommen tilbake! You have been missed!![]()
Yes! I'm back
For ei uke siden hadde Rfilse grisen med seg i bilen sin. Rfilse bestemte seg for å besøke ei venninne for litt kaffe, og grisen sov i bilen imens. Det hun hadde glemt var at hun hadde en six-pack med flaskepils i bilen sin, i baksetet der fredrik var. Da hun kom ut etter ca en time, slo øl dunsten i mot henne. Det var ikke flaske pils, men halvlitere. Fredrik hadde slurpet i seg minst fire bokser. Han var skjitings!
Har aldri sett noe så morsomt før! Han sjanglet i kursivVi bestemte oss for å behandle han som man behandler fulle folk (griser er svært lik hos mennesker innvendig), så vi ga han mat og luftet han ofte. Dagen derpå var han litt redusert, men ellers i fin form
![]()
-Det er så kjipt når man står opp og oppdager at man har en fot som er lengere enn den andre-
Sitat fra ordtaksmester Rfilse
Hahahhaahah! Velkommen tilbake! You have been missed!![]()
Haha så sikkert vanvittig morsomt ut![]()
Jupp! Vi holdt på å le oss ihjel! Synd at vi ikke fikk filmet det.. Rfilse parkerte også lengst unna for at vi skulle få se skikkelig hvor full han var. Det beste var at han ble "ærlig" i fylla. Ordentlig kosete, hengiven og den mammagutten
Haha! Jepp!![]()
-Det er så kjipt når man står opp og oppdager at man har en fot som er lengere enn den andre-
Sitat fra ordtaksmester Rfilse
Hahahaha![]()
My Husky, My Love, My heartbeat at my feet
Herlighet, har aldri hørt på maken! Syke grisen.Velkommen tilbake, Memph!
![]()
Jeg er Marie Lovise, hva er du?
www.pillevise.blogg.no
Memphiiiis!!![]()
Der var du ja!!! Velkommen tilbake!
Hahahahahhaa drita gris... Synd dere ikke fikk filma det eller i det minste tatt bilderOg godt det gikk bra! Griser tåler en del, eller?
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Velkommen tilbake![]()
Beginnings are usually scary and endings are usually sad,
but it's everything in between that makes it all worth it...
det sku dere ha fått filma ja,så sikkert morro ut med en dritings grishehe
vår fikk rødvin av farfar da han var liten og han blei helt fra seg. sjangla og hyte som en stukken gris. etter masse appelsiner og saft så blei han litt bedre og sovna på fanget mitt.
fløtta tell Tigerstaden
As I experience certain sensory input patterns, my mental pathways become accustomed to them. The inputs eventually are anticipated and even 'missed' when absent.
Nobody's perfect - I'm Nobody!
Klag ikke under stjernene på mangel av lyse punkter i ditt liv
Bokmerker