tipper hundedrittsonen er stedet å spørre om sliktno. evt no fellesforum for ettersøksbikkjer.
Hei snutiser,
Noen her som har over gjennomsnittelig god peiling på å legge/utvikle vofser på blodspor?
Har begynt å gå tom for ideer for å utvikle vofsen min videre i blodspor. Vi er nå stabilt gode, men vil bli bedre.
Har hittil tatt blodspor som har ligget lenger enn 24 timer, tatt lange blodspor (700-900 meter), avhopp 10 meter, avhopp med vinkel 10 meter, krysset blodspor etter å ha lagt blodsporet, fått fremmede til å legge blodspor, lagt på variabelt underlag, lagt i en masse vinkler..
Jau.
Noen som har flere tips som vofsen kan få boltre seg med?
Hawken.
tipper hundedrittsonen er stedet å spørre om sliktno. evt no fellesforum for ettersøksbikkjer.
MAO - da er det ikke noe slike "eksperter" her? Har jaktforum og slikt jeg forhører meg på, men er artig å få andre impulser også.
Stefaren til typen driver aktivt med blodspor. Kan høre om han har plukket opp noen tips og triks.
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Så morro at du driver med blodspor opplæring.
Plukker noen tips fra deg jeg
Vi var på første "time" forrige uke, og i morgen er det andre gang. Kan ikke si at jeg ble positivt overasket av mineMen det kommer seg vel etter litt trening.
Jeg elsker å snakke om ingenting.
Det er det eneste jeg vet noe om
Min vofse har det ganske latent i genene sine det med blodspor - så etter litt godbit de første meterene, sammen med blod - så skjønte hun tegninga og vi har kjørt på etter det.
Skal også sies at hun bare er drøye fem mnd også, så da er hun relativt lærevillig fortsatt.
Hehe ja er sikkert lettere med din, enn med mine
Nakenhunder hard et liksom ikke sååå i genene som din har, og en hund på 8år lærer litt senere enn en på 5mnd.
Men er gøy å prøve noe nytt![]()
Jeg elsker å snakke om ingenting.
Det er det eneste jeg vet noe om
Bokmerker