Så fint å se!
Skjønner godt du vil ha ny hund, det tror jeg kan være lurt.
Gleder meg til å følge med her![]()
Som mange av dere vet så klarer jeg ikke tomrommet lenger etter Timmy.. Jeg savner en hund og kunne gå turer med, trene, kose med, og som kan hjelpe meg videre.
Ikke for å glemme fantastiske Timmy, ikke for at noen skal ta hans plass(for det går ikke!), men rett og slett fordi jeg savner å ha en hund hos meg. Det er altfor ensomt..
Nå har jeg funnet oppdretter som venter kull i november, og jeg skal ha en av valpene fra dette kullet. Han har drevet oppdrett av Golden i over 30 år, og avler fantastisk flotte hunder. Faren til Timmy kom herfra, så har snakket med oppdretteren tidligere. Veldig hyggelige folk, og ikke langt fra Bergen heller.
Så herved erklærer jeg min valpetråd for ÅPNET!
Kommer info etterhvert! Gjett om!
Hvil i fred aller beste Sprite Girl!! 1992-2012
Så fint å se!
Skjønner godt du vil ha ny hund, det tror jeg kan være lurt.
Gleder meg til å følge med her![]()
like the days of summer (inside of me)
Jeg savner en hund våkne til om morgenen, en hund som kan vise meg en logrende hale når jeg kommer hjem, en som kan gjøre meg glad med sine sprell, og som jeg kan være glad i.
Så når jeg ramlet innom hjemmesiden dems idag måtte jeg bare ringe.
Han husket faktisk når Timmy ble født, for de hadde håpet på et stort kull- men der kom jo "bare" en gutt.
Så nå går jeg og gleder meg max til det kommer valper, såklart jeg måtte dele det med dere.
Alle rundt meg skjønner meg at jeg vil ha hund igjen, jeg er så "naken" uten en hvit venn ved min side.. Og det er ikke Christine uten en Golden Retriever..
Er nok et lurt valg, kjekt å ha en liten venn som alltid venter på deg
Lykke til![]()
Besøk mine søte små på: http://eikhaugenskanistall.weebly.com/
Tonje Søfteland
Neshagens Xenta
Khaos Tobra
Eikhaugens Peanøtt
Lineas Under Isen
Eikhaugens Final Detail
Larsine-Crying Wolf
Besøk mine søte små på: http://eikhaugenskanistall.weebly.com/
Tonje Søfteland
Neshagens Xenta
Khaos Tobra
Eikhaugens Peanøtt
Lineas Under Isen
Eikhaugens Final Detail
Larsine-Crying Wolf
Gratulerer!Dette blir spennende..
Jeg fikk faktisk valp ca 2 uker etter at jeg hadde avlivet Caro.
Ja det blir veldig spennende.
Kombinasjonen som er brukt er visst veldig bra og begge foreldre er champion både i Norge og Sverige, så dette blir gode greier.
Syns kanskje jeg er kjapp i avtrekkeren her nå, men jeg bare må ha hund igjen. Dere her inne av alle mennesker skjønner nok det!
Så spennende! Skjønner at du vil ha en ny hund og at det er tomt etter at Timmy er borte. En ny hund kan nok hjelpe på sorgen![]()
Så spennende med ny valp, lykke til!
Og nei, jeg synes absolutt ikke du er det. Er man hundemenneske, så er man hundemenneske... Og da føles det tomt uten hund. Spesielt når man akkurat har mistet en hundekompis man har hatt i mange år.
Jeg har aldri eid eller mistet en hund, men jeg kan godt skjønne at det hjelper på sorgen å få ny valp i hus! Og det finnes ingen regler om hvor lenge man liksom skal vente. Hvorfor vente om det bare gjør vondt verre?
Så nei, gjør det som føles riktig!![]()
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Så spennende! Klart at ikke den nye valpen tar Timmys plass, men jeg kan selv heller ikke forestille meg noe liv uten hund så om jeg hadde mistet en av mine, hadde jeg kjøpt ny. Sånn er det når hunder er en livsstil. Jeg hadde blitt deprimert hvis jeg ikke hadde hatt en hund å stå opp sammen med hver dag.
Lykke til!
Jeg synes ikke det er noe merkelig, og du prøver jo ikke å finne en "ny Timmy" uansett. Ville nok gjort det samme som deg.![]()
like the days of summer (inside of me)
Takk alle sammen.
Dette er så kjekt, gleder meg vilt!
Kommer til å tenke på Timmyen hver eneste dag uansett- men så lenge jeg ikke har en venn ved min side så er det tomt her.. Skal ikke gjøre noe forsøk på å erstatte Timmy på noen som helst måte, for det går som sagt ikke, men jeg tror det hjelper å få en hund igjen som kan få meg opp av dvalen det føles som jeg er i nå..
Jeg vil bare si at det høres kjempe moro utLykke til, gleder meg til bilder av de lille nyrket
![]()
De galne har det godt, men jeg har det bedre.
love me or leave me.... hey where is everybody going?
Et sår på utsiden kan gro fort, men et sår på innsiden gror kanskje aldri...
R.I.P Bobby og mini savner dere masse
Nei, jeg synes ikke du er "kjapp på avtrekkeren"
Vi er alle forskjellige, og takler sorg på forskjellig måte. Noen bruker mange mnd på å sørge over sin gamle venn og kan ikke tenke seg en ny valp med det samme, andre føler at å få seg en ny valp vil være den beste måten å takle det på, å holde seg opptatt og fylle tomrommet.
Selvsagt kan inegn "erstatte" den gamle, det er ikke samme hund eller samme personlighet, men det er en ny venn!
Ingen er like!
Skjønner deg. Og lykke til med å få en ny liten venn.
As I experience certain sensory input patterns, my mental pathways become accustomed to them. The inputs eventually are anticipated and even 'missed' when absent.
Nobody's perfect - I'm Nobody!
Klag ikke under stjernene på mangel av lyse punkter i ditt liv
Bokmerker