Mest sansynlig vil noen klare seg. Er så morro med de søte små mallene.
Hva annet har du i akvariumet? Er det noen som kan spise di?
Har du røtter i karret? Det er noe yngelen(de voksene også) virkelig trenger.
Lykke til med babyer![]()
Har til nå fått 6 platy yngel, 3 av de har blitt veldig store nå
Og tror du ikke jeg oppdaget av anicistrusene mine har fått egg nå a
Plutselig så jeg en oransje klase i bunnen av akvariet, de klarer seg vel kanskje ikke. Men inni hulen så var det masse egg helt innerst og hannen lå og passet på.
Spennende, er jo ganske ny i gamet, så blir spennende med ancistrusunger, håper noen klarer seg![]()
Det er aldri for sent å begynne et nytt og bedre liv, -derfor venter jeg en stund til."
Besøk min blogg og legg igjen en hilsen
Mest sansynlig vil noen klare seg. Er så morro med de søte små mallene.
Hva annet har du i akvariumet? Er det noen som kan spise di?
Har du røtter i karret? Det er noe yngelen(de voksene også) virkelig trenger.
Lykke til med babyer![]()
Jeg elsker å snakke om ingenting.
Det er det eneste jeg vet noe om
Jada, har nok av røtter.
Ungene kom for noen dager siden,de har nå fått farge og er veldig aktive inni hulen. Ser at hannen kommer nærmere og nærmere åpningen, så tror ikke det er lenge til barna kommer ut de heller
Ellers i akvariet har jeg 1 neontetra, 1 corydoras og resten platy. Platy yngel får vokse opp uten problemer, så tviler på om ancistrus ungene er noe mere utsatt, de er jo større enn platybarna
Det er aldri for sent å begynne et nytt og bedre liv, -derfor venter jeg en stund til."
Besøk min blogg og legg igjen en hilsen
Gratulerer med små fiskebabyer
Nå har jeg bare 3 akvarium i stuen, skal selge de andre små
Men heldigvis får jeg snart 375 literen (det har de sagt nå siden november) og alle hjerter gleder seg fortsatt![]()
ENDELIG skal vi hente mine akvarium!
Til helgen får jeg hjem mine små babyer, gleder meg som en unge![]()
ancistrusene mine har laget enda fler babyer!Virker som de trives god i skilpaddemøkka
Har kjøpt tre pansermaller til, de jeg hadde var så tjukke at de nesten sprakk
Så nå har jeg ni stk oppi der, håper det er nok.
Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer.
Pansermaller <3<3<3
Guppyene våres lager mer og mer babyer blah, platyene har lagd 1. Haha, skal gies bort evt se om de vil ta inn hos dyrebutikken på markedet. De fleste kjøper kun fra import, så litt kjipt at man ikke kan selge tilbake til butikker, få litt peng.
Edge'n går flott, må få tatt nytt bilde, lille akvariet funker ikke, ingenting vil leve oppi der enda det ikke er noen problemer med det. Kjipt. Har fått tilbud om å kjøpe kompis sitt Juwel 180 (samme som jeg har i Norge) for billig penge, men vi har ikke plass buuhuuu!!
Sunni
Fotogalleri.DeviantArt
Har bestemt meg for å selge de to største akvariumene mine..
Men får se om noen ønsker å kjøpe dem da
Interessen dabbet litt av,og formen er ikke den beste så da kan det være greit å slippe dårlig samvittighet pga fiskene.
Jeg elsker å snakke om ingenting.
Det er det eneste jeg vet noe om
Bokmerker