blir jo morro å se om det kommer noen nøster,skal krysse fingrene,kyllinger er jo så søte![]()
Vet ikke helt hvor denne skal ligge henn, men jeg prøver meg her siden vi vel ikke har noe eget sted for høner
Nå har vi i hvertfall ei dverghøne som ligger på 5 egg! Hun la seg den 1.mai, så mellom 21-25 mai burde det ha dukket opp kyllinger. Gleder meg som en liten unge. Disse kyllingene er 10x søtere enn "vanlige" kyllinger siden de er endel mindre og har sterkere farger.
Krysser fingrene for at jeg har noen fine nøster å vise dere om noen uker![]()
blir jo morro å se om det kommer noen nøster,skal krysse fingrene,kyllinger er jo så søte![]()
Så koselig, håper alt går bra!!Gleder meg til bilder.
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
så moro gleder meg til bilder![]()
De galne har det godt, men jeg har det bedre.
love me or leave me.... hey where is everybody going?
Et sår på utsiden kan gro fort, men et sår på innsiden gror kanskje aldri...
R.I.P Bobby og mini savner dere masse
Fjernet 1 rottent egg. Muligens ett til. Men krysser fingrene for kyllinger om 1 uke ca![]()
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Nå piper det og kommer små kakkelyder fra alle 3 eggeneSpennende! I morgen er det kanskje kyllinger der
I fjord mistet vi en som ikke hadde krefter til å komme seg ut, så er spennende å se om de klarer seg!
oi så spennendegleder meg til bilder
![]()
Bokmerker