Dette opplevde jeg også med min kanin. Det har bare skjedd en gang, og jeg tror rett og slett det var fordi han var nødt.![]()
Jeg skal adoptere en hannkanin som er veldig søt og snill når det gjelder de fleste ting. Men en gang da jeg hadde han på fanget, tisset han meg virkelig ned! Er det en grunn til dette, eller måtte han bare? Min reaksjon var bare pent og rolig å sette han tilbake i buret. Var dette riktig?
Dette opplevde jeg også med min kanin. Det har bare skjedd en gang, og jeg tror rett og slett det var fordi han var nødt.![]()
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Dette har jeg opplevd mange ganger.. Spesielt med kaniner som bor inne. Virker som om de av en eller annen grunn tisser lettere når de sitter på fanget til folk enn de som bor ute.
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Jeg har en kanin som gjør dette, det er fordi han markerer på meg.
Har du flere kaniner enn den ene? eller har du holdt andre kaniner evt du lukter andre dyr? for såfall er det godt mulig han markerer på deg
Besøk mine søte små på: http://eikhaugenskanistall.weebly.com/
Tonje Søfteland
Neshagens Xenta
Khaos Tobra
Eikhaugens Peanøtt
Lineas Under Isen
Eikhaugens Final Detail
Larsine-Crying Wolf
Bokmerker