Det blir spennende å se, for alle jeg kjenner som har eller har hatt marsvin, har hatt dødskjedelige bur med nesten ingenting av innredning![]()
Tenkte vi kunne ha en tråd for bilder av bur/lekeplasser til marsvina våre
For inspirasjonens del![]()
Stop destroying our planet
It´s where I keep all my stuff!
Det blir spennende å se, for alle jeg kjenner som har eller har hatt marsvin, har hatt dødskjedelige bur med nesten ingenting av innredning![]()
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Jeg har et dødskjedelig vanlig ferplastbur nå, men til sommeren blir det hjemmelagd bur til demHar satt typen og svigers i sving! Wohoo!
Drar opp tråden igjen for å spørre om noe litt annet.
Marsvina mine skal flytte nordover i januar for å bo der i et års tid pga militæret. Jeg kan ikke ta med buret mitt, så jeg skal kjøpe nytt på FK i Mo.
Er dette stort nok for 2 stk? http://www.fk.no/trade/productview/781215/927/.
(Skal ta ut plasthuset) men det ser så lite ut i forhold til det jeg har..
Jeg synes at den typen er for lite til 2 marsvin.. men det er avhengig om de er ute av buret i noen timer om dagen eller ikke.
Sunni
Fotogalleri.DeviantArt
Det der er iallefall ikke det største de har tror jeg, har sett lignende i ålesund, og det var ikke særlig stort..Men om de får gå ute en god del så tror jeg at det kan gå bra, så lenge de går bra sammen sosialt og får nok morsjon så er det sikkert greit (:
Sunni
Fotogalleri.DeviantArt
Christina: Hvis det buret der er 100 x 50 cm så passer det utmerket til to marsvinJeg hadde lenge tre marsvin i et sånt, og det gikk det også, selv om det kanskje ble litt trangt. Men til to er det perfekt
![]()
jeg vil se flere bur![]()
I love my computer because all my friends live in it
Her er mitt som sambo og pappan hans har snekra:
Slike "hus" har jeg laget til dem. Enkle å lage, og samtidig veldig bra. De kan ikke gjemme seg helt inni dem, men de har likevel trygghetsfølelsen av å være inni noe
Dette er en variant av burbygging. Kjøpte kuber på europris (tror ikke de har det lenger, men de har det kanskje på plantasjen), og så brukte jeg aviser og fleecepledd til underlag, og noen do. Først var de flinke til å gå på do, men så ble de mer og mer slurvete, så denne metoden funka ikke helt. Men om jeg hadde hatt større plass her så skulle jeg brukt slike kuber til luftegård.
Dette buret har jeg laget selv, kjempelett! Brukte gulvbelegg til bunn.
![]()
Woooow, kjempe fiint !!!![]()
I love my computer because all my friends live in it
Så heldige svin du har Fnatten!! Er det skyvedører på det øverste? Jeg vil prøve å snekre litt en gang, for da får man stort bur for mindre penger![]()
Åjaaa, jeg ser nå at det er glass/plast der. Trodde det var åpent skjønner duVeldig bra inspirasjon
![]()
Bokmerker