Jeg kan dessverre lite om hamstere, men det kan ikke være at den er blitt forkjølet? Vet at hamstere kan bli det, f.eks. om de drikker veldig kaldt vann visstnok, og om romtemperaturen er for lav.
Virker den frisk og rask ellers?
hei. jeg har en dverghamster som er frisk og rask men i dag oppdaget jeg at den er lit sår på nesen og undernesen veldig rød. er det noen her som kan hjelpe meg? er det farlig? hva kan det være?
mvh rikke
Jeg kan dessverre lite om hamstere, men det kan ikke være at den er blitt forkjølet? Vet at hamstere kan bli det, f.eks. om de drikker veldig kaldt vann visstnok, og om romtemperaturen er for lav.
Virker den frisk og rask ellers?
Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!
tonje.org - Med egen rottedel
bloggen min - Bare babbel
Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur
Lenge siden jeg har hatt hamster. Men det kan jo være så mye rart som gjør at nesen er sår. Har du spon? det kan gi allergi hos gnagere pga støvet, har du prøvd spesial spon for gnagere eller bytte til aviser?
Kan jo rense nesen med litt saltvann, prøve det noen dager å se om det går overMin erfaring med hamster er at de tøffe dyr og tåler mye!
Lykke Til![]()
hei. ja den virker rask og frisk.har ikke spon. bruker sån som di anbefalte i dyrebutikken å som di bruker til alle dyrene der. salt vann går ant å prøve det var et godt forslag. tusen takk
hamstrer skal vel ha lit romtemret vann?
Også må du passe på at det ikke er trekk i rommet hamsteren står i, dem er veldig vare for det.
Kan være forkjølelse?
Bokmerker