Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 31 til 34 av 34
Liker Tre1Liker

Tråd: &%€# kattepasser!!!

Skravlekjerring Tonje! sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Bærum, Akershus
    Alder
    24
    Liker mottatt/gitt
    2100/1142

Standard Sv: &%€# kattepasser!!!

Så godt å høre!!
    Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!

tonje.org - Med egen rottedel
    bloggen min - Bare babbel
    Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur

trallala
    Medlem siden
    Nov 2008
    Liker mottatt/gitt
    82/6

Ja er utrolig lettet! jeg har følt meg som den mest udugelige katteeieren som ikke har klart å "fikse" dem, men slik det er nå må jeg bare innse at jeg ikke har kapasitet. Det er en utrolig nedtur å måtte gi opp, men jeg er lettet over at de får leve hos noen som har tid til å ta tak i problemet.

Med et lite barn som krever sitt og graviditet som har vært ganske hard hittil i tillegg har jeg rett og slett ikke ork igjen til rundvask av gulv hver dag. Og kattene fortjener så utrolig mye mer. Hadde det ikke vært for den tiden som går vekk på vask hadde jeg hatt mye bedre tid til kos også.

Skravlekjerring SunnyBunny sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Sunnmøre
    Alder
    22
    Liker mottatt/gitt
    132/140

Så bra looney! Og vi skjønner jo vel at det er ekstra tungt for deg og at du ikke bør vaske etter kattene i det hele tatt. Det er sikkert tungt å gi opp, men du får trøste deg med at det var det beste for kattene og spesielt for din og ditt barns trygghet Det viser jo bare at du er en super katteeier.

trallala
    Medlem siden
    Nov 2008
    Liker mottatt/gitt
    82/6

Har helt glemt å oppdatere her i flyttestyr og alt. De som ønsket kattene trakk seg selvsagt i siste liten. Så der satt vi igjen. Meeen ingen av oss klarte liksom helt å ta avgjørelsen om å kjøre dem til dyrlegen heller, så det ble til at de flyttet med oss til nye omgivelser og større plass samtidig som vi jobbet intenst med problemet. Og jeg må si at det så svart ut lenge. Men så kom vendepunktet, hva som skjedde aner jeg ikke, men begge begynte ihvertfall å gå på doen igjen Jubel! Og nå har vi ikke hatt et uhell ( bank i bordet) siden vi flyttet fra svigers og inn i nye huset! Jeg er også glad for at svigers var så tålmodige, søren meg ikke mange som ville hatt slike katter i hus i 2 mnd mens vi ventet på å overta huset...

Så nå ser fremtiden svært lys ut og vi er veldig glade for at ingen av oss ville ta siste turen med dem. I skrivende stund har jeg en malende Natalja på fanget
    Forøvrig har vi funnet ut at det er mus i huset, men kattene er ikke interessert
    Carmelita liker dette.

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine poster
  •