Uffda.. tror jeg føler litt av sinnet ditt her, jeg hadde klikka i vinkel skal jeg si deg. Høres kanskje litt grotesk ut, men med mindre doen har blitt flytta til ett nytt sted så ville jeg kjefta på katta om den går andre steder, enten litt røff kjærlighet eller så prøv med en do i gangen inntil katten går på "vanlige" doen igjen? Katten må få oppfatte at doen er OK igjen, vet ikke om det kan hjelpe å sette den oppi sanden ett par ganger bare for å vise at det er rent og luktfritt.
Stakkars katter også for den sags skyld, det er ikke rart de må gå alle andre steder om doen er jævlig... Å bytte kattedo er mye bedre enn å skure dritt fra alle andre steder.. Hos foreldra mine er kattene trent til å gå ute, om de gjør fra seg inne (noe de fortsatt gjør til tross for 12år med trening, men sjeldent) så kjefter vi med ett høyt og bestemt "Nei" og slipper de ut/ inn på vaskerommet slik de får "tenke" over det. Ros og kos får de ellers når de ikke har gjort noe galt. Vet det er vanskligere med innekatter. Har selv kjent en del folk her nede som aldri bytter sanden og det står på STUA og stinker..deilig å være gjest å sitte å se på bedriten kattedass ved siden av TV'en liksom![]()

1Liker
LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat
Har funket her på trassne katter ihvertfall når de får ting for seg. Er nok mer alvorlig med din. Lukk alle dører, rydd vekk pledd, puter og tepper, begrens plassen hun har å gå på. Det gjør alltid jeg etter jeg har flyttet, for en av mine nekter å bruke do på noen uker da

Bokmerker