Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Nærmer det seg fødsel?

Hallais'n!
    Medlem siden
    May 2011
    Sted
    Hordaland
    Liker mottatt/gitt
    0/0

Question Nærmer det seg fødsel?

Hei! Har en katt på 1 1/2 år som er drektig. Hun er vanligvis mye ute så jeg aner ikke når hun har blitt drektig men det må være en gang i mars. Hun er ganske stor nå, vagger rundt å velter over når hun legger seg ned. Hun spiser mye og ellers bare sover hun. Jeg la merke til at hun hadde fått en godt synlig mage for 2 uker siden og hun har vært inne siden da. Magen er hard og klumpete så kan ikke være så god plass der inne lenger, kattungene beveger seg mye, "stikker ut av magen" hehe.. Pattene hennes har blitt mye større den siste uken og det er melk i de 2 bakerste pattene. Lurer på hvor lenge det kan være til hun føder?.. i teorien kan det jo være alt fra 0-2 uker igjen.. Er det noen andre tegn man kan se etter? Utenom å måle tempraturen (det tror jeg ikke hun hadde likt noe særlig). Er så utålmodig! Gleder meg til det skjer noe For de som lurer så var det ikke et planlagt svangerskap, hun fikk p-piller men vi var ikke flinke nok til å huske på å gi de hver uke (Hun har ikke fått siden februar så tror ikke kattungene har tatt skade av det) hun skal steriliseres etter dette svangerskapet. Det er foresten hennes andre kull Og ja.. jeg kjenner til metoden med å måle med fingrene hvor mange dager det er igjen til hun føder, dette fungerte ikke for meg sist hun var drektig.. er liksom alltid plass til 4 fingre.. Håper noen har gode tips og råd å komme med

[IMG][/IMG]

Snutehjelper mushi sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Tønsberg
    Alder
    25
    Liker mottatt/gitt
    512/453

Standard Sv: Nærmer det seg fødsel?

Har ingen erfaring med gravide katter, så kan dessverre ikke hjelpe. Har det skjedd noe mer?
    Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer.

Lignende tråder

1. Nærmer det seg fødsel?
    By Pus88 in forum Avl og oppdrett
    Svar: 0
    Siste innlegg: 11-05-11, 14:31
  2. Drektig katt! Nærmer det seg fødsel??
    By Pus88 in forum Katteprat
    Svar: 0
    Siste innlegg: 11-05-11, 09:15

Tags for this Thread

Regler for innlegg

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine poster
  •