Jeg sydde dress til ponni igår, den ble så fantastisk dårlig! Fargen gjør at det ser ut som hun har rømt fra mentalsykehusHun ble veldig glad da!
Tror jeg må øve litt til hehe.
Den gamle er full, så da kan vi fortsette her![]()
Dee gamle er her:
4.
Hundesvadatråd
5.
Hundesvadatråd 5
6.
Hundesvadatråd 6
As I experience certain sensory input patterns, my mental pathways become accustomed to them. The inputs eventually are anticipated and even 'missed' when absent.
Nobody's perfect - I'm Nobody!
Klag ikke under stjernene på mangel av lyse punkter i ditt liv
Jeg sydde dress til ponni igår, den ble så fantastisk dårlig! Fargen gjør at det ser ut som hun har rømt fra mentalsykehusHun ble veldig glad da!
Tror jeg må øve litt til hehe.
Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer.
Renate: Forhåpentligvis har kennel Timashi her i Bergen valp til meg. Jeg vil helst ha hund fra oppdretter i nærheten av her jeg bor da jeg liker det best.
Hun som driver heter Marianne. Veldig koselig dame og hun ga meg masse skryt for både hjemmeside og dyrehold så sikkert derfor jeg liker henne så godt.
Om du går inn på siden hennes og søker på valper så ser du bilde av foreldrene til kullet.
Åh, jeg gleder meg! Timina gleder seg og. *fnis*
Hvil i fred aller beste Sprite Girl!! 1992-2012
Ah... Spennende..
Pappaen har et nydelig hode syns jeg
Og jeg ser de har noen slektninger til felles med kodaen min og..
Skal krysse fingrene for at det kommer en liten tispe til deg, men da forventer jeg masse bilder her på snute når hun kommer i hus altsåFinnes jo ikke noe herligere enn sheltiebebiser
![]()
Og navnet er?
Ååå, beste navnet ever!!!![]()
Blir kanskje litt mye T men jeg liker det så da så! Gleder meg veldig! Timina også!![]()
Timina og Tjorven. Me like!
Wii, Cimba har ikke tisset eller bajset inne i natt! Første gang på.. hvert fall en uke, om ikke mer.
Ja, jeg også liker det! Gleder meg skikkelig! Mamma skal være med på sheltien, det ytret hun ønske om. Så det blir kjekt. Har eid hunder sammen før vi
I dag har jeg og Timinagull fått gjort masse! Vært hos dyrlegen og blitt stukket. Hun fikk så masse skryt! Hun er visst en veldig fin jente! Og så snill atte!
Hun er i god form, godt hold og har bra helse. Så deeet liker vi!
Nå er det HD-røntgen next.
Kristine- Haaaaar jeg gått glipp av noe?? Oversett noe??Hvem er Cimba?
Beklager min uvitenhet her nå altså men...![]()
Så braKoselig!
Cimba er nuffen til kjæresten min. Han "glemmer" at det ikke er lov å gå på do inne, for han stod jo ute fra han var åtte uker til han ble ca to og et halvt. Da kom han til kjæresten og familien hans![]()
Det skal ligge en del bilder av han på facebookHan er kanskje ikke så vakker (
) men veeeldig søt!
Bokmerker