Så søte de er![]()
Søøøøøøt!!!Bare nesten så jeg ikke kommer fartende med færga!
![]()
Så søte de er![]()
De galne har det godt, men jeg har det bedre.
love me or leave me.... hey where is everybody going?
Et sår på utsiden kan gro fort, men et sår på innsiden gror kanskje aldri...
R.I.P Bobby og mini savner dere masse
Så flotte bilder! Lam![]()
Hvil i fred aller beste Sprite Girl!! 1992-2012
Åh, der skulle lillejenta mi hatt seg en tur! hun elsker sauer, og lam er så søøte!ser hun en sau peker hun og roper BÆ!
Ja, da kan jeg fortelle at Morud gård nå huser hele 5 forskjellige dyrearter, idag hentet jeg nemlig lille geita Julie!
(Sorry, crappy mobilbilde som alldeles ikke viser hvor nydelig hun egentlig er, men det styrtregner her og da tar jeg ikke ut kameraet mitt)
Hun ble født helt uventet i sommer(juni tror jeg, mulig juli), og siden hun ble født så sent bestemte de seg for å ikke avlive henne, hun ble gitt bort, men kom tilbake etterhvert, så fikk jeg spørsmål om jeg ville ha henne, men jeg hadde da ikke planer om geit her og nå, meeeeen så fikk jeg spørsmålet igjen her igår, og da ble mitt tidligere nei magisk forvandlet til et stort ja og vips ble det geit på gårdenog det blir nok absolutt flere, de spiser mye mer kratt og denslags enn sauene gjør, så de har en klar funksjon på gården, også må jo lille Julie få seg noen kompiser, hun har selvsagt selskap i sauene, men jeg kan tenke meg at hun vil like å få omgås andre geiter gitt
![]()
Åh søt! Geiter er kjempemorsomme dyr! Vi hadde to stk når jeg var yngre. De spiser ALT. Også liker de godt å ligge sammen med kyr, okser og kalver og sånt, gjerne oppi matfatet deres mens de blir vaska av overnevnte dyrMinner!
"Å lese en god bok er som å ha solen i ansiktet." - Ukjent
Bokmerker