Kjøpt meg ny sal og har begynt å ri igjen. Har ikke hatt sal og fått ridd på flere måneder.![]()
Del oppturer for deg og hesten med oss andre på forumet![]()
Sist endret av Marita : 26-09-08 kl 22:02 Årsak: forandret overskrift pga blonde snute're som går feil!
Kjøpt meg ny sal og har begynt å ri igjen. Har ikke hatt sal og fått ridd på flere måneder.![]()
Gratulerer JamaicaKan du ikke ri barbak da? (er bare nysgjerrig altså)
Har masse hest denne og neste uke, det er morro
Og i går var Glupen såå rolig å ri på tur, det var helt rart. Men veldig positivt![]()
Jeg kjøpte et utrolig fint hodelag til pånni i sverige tirsdag! Brunt med hvitt for i nesereim og pannebånd. Liker egentlig ikke hvitt for, men på dette var det utrolig stiligGleder meg til å prøve det på han
![]()
Joda, kan det. Men var noen uker hun fikk fri av andre grunner til at vi ikke hadde sal, og hun blir så spreeek så tok ikke sjansen på å ri henne barbak da. :P Gjorde det en gang men er ikke så behagelig å sitte på en hest som bare bukker og tuller uten sal.
Takk forresten =)
ooh...jeg har vært hjemme på østlandet i fem uker og ridd masse, og vært MASSE istallen med gullet. Er sinnsykt lenge siden jeg har hatt tid til hest i det hele tatt - så tre uker med praksis var verdt det, selv om jeg ikke hadde lyst, når det ble så masse hest i tillegg.
*glede*![]()
"Imagination sets me free, to be JUST what I want to be"
www.fredriksborg-hestesportsenter.no - og jeg har æren av å være webmaster!
www.majann.netwww.majann.deviantart.com - jeg tegner på bestilling!
Jeg er glad fordi jeg skal en tur i stallen i morgen etter jobb, blir ikke så lange turen, men en liten deilig galopp i snøen er ikke å forakte for å si det slik!![]()
Belinda,Jakob og Alba
R.I.P Houdini- 03.03.09
R.I.P Lille Grå- 20.07.09
R.I.P Uni Beige- 26.12.09
Les min blogg: www.belisverden.blogg.no
Idag har jeg ringt veterinær om kastrering av pånnilonni!
Hun skal dra oppom stallen iløpet av helga og kjenne etter om begge steinene er nede, og om de er det skal vi fikse timeBlir bra å få vallak!!!!
Hurra! Vi under 18 på stallen skal overnatte i nattI huset til stallen. Fy søren, jeg gleder meg
(Ikke at det har noe med hestene å gjøre men)
Her er hodelagetDet er råååfint, men pånni ser litt lodden ut
men han er egentlig veldig pelsløs...har bare under haka og på neseryggen
Om 1 uke skal ballene hans kappes![]()
Så fint hodelaget var på pånnis da!
Nå er det bare 87 dager til jeg ser Kalle igjenGleder meg som en liten unge!
Oooog like mange dager til jeg får se Majann
![]()
Bokmerker