Dærsken så lekker!! Innmari frieserpreg på den da faktisk![]()
Vi driver å titter rundt på hingster til madammen vår. Og vi har vel egentlig tatt valget om velge hingst fra sverige, der de har et mye større utvalg. Men skal ikke bedekke før til neste år, så valget er jo ikke helt tatt... Men etter å ha mailet litt med stuteri eieren og hun også likte stammen til urkis så blir det nok denne hingsten.
http://www.pepinopre.com/alias/Teddy.html
En spennende jakt dette her, noen som har tips?
Dærsken så lekker!! Innmari frieserpreg på den da faktisk![]()
Vakker jaOg passer bra med hennes linjer... Litt friser preg, men ikke halsen og ryggen
For da hadde jeg ikke tenkt tanken en gang....
Tenkte mest på hodet og holdningen jeg! Hehe! Vet at ikke frieseren er din favoritt![]()
Har ikke peiling - men han var fiiin!
Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger og det positive gror
Steike så nydelig hingst! Jeg har null peiling, men fra en noob's point of view tror jeg de vil være en super match!
My best friends are coldblooded...
We tend to be afraid of snakes, sharks and spiders, but we love puppydogs and seals.. Once people see these animals in a different angle, it can change their mind. These are beautiful creatures, and they have every right in the world to live on this planet. - Rex Weyler
Så bra! Da satser vi på at bebiss arver riktig av de begge![]()
jepp!
Og ja, han er en fin hingst!
Litt rart å eie ei hoppe som er i den klassen som kan bedekkes av en så flott hingst.
Sist endret av Linda : 02-05-11 kl 22:39
wow for en utrolig flott hingst.
Har ikke så mange råd å komme med jeg heller, men ville bare komme med kommentar på hingsten.
Lykke til!
De galne har det godt, men jeg har det bedre.
love me or leave me.... hey where is everybody going?
Et sår på utsiden kan gro fort, men et sår på innsiden gror kanskje aldri...
R.I.P Bobby og mini savner dere masse
hehe, det var kar som visste hva han er verdt ja... fy flate han var vakker...
Å tro at livet vil behandle deg bra, bare fordi du er et godt menneske er som å tro at en rasende okse ikke vil angripe deg bare fordi du er vegetarianer...
Han er nydelig, og han er vist utrolig grei!
Pen hest! Hadde ikke hatt noe i mot å eie en slik nei![]()
Hengeren blir ikke vår, så da får vi føll et år før alikevel.....
Til fredag reiser vi sansynligvis ned til denne lekre saken med blondina vår!![]()
http://www.pepinopre.com/alias/2009-...021:07:41.html
Tror kansje det blir denne hingsten i stede, etter annbefaling fra hingsteeier, som har mye bedre greie på linjer enn vi har.
Bokmerker