Side 2 av 2 FørstFørst 12
Viser resultater 16 til 18 av 18

Tråd: Sjøstjerna mi

Skravlekjerring Tonje! sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Bærum, Akershus
    Alder
    24
    Liker mottatt/gitt
    2100/1142

Standard Sv: Sjøstjerna mi

Sitat Opprinnelig skrevet av MonicaS Vis Innlegg
    Blir nok dårlig med flere bilder. Min kjære mann hang seg nemlig litt opp i denne sjø stjernen, og trodde hele tiden den var død, så han skulle flytte og ordne på den mens jeg var på jobb, så dermed klarte den og få flere sår og døde. Men men, allle kan gjøre feil, forhåpentligvis har han lært til neste gang. Håper bare jeg klarer og finne en like fin en igjen.
    Uff da! Ante ikke at sjøstjerner kunne få så mye skade av å bli flytta? Jeg har jo lekt med utallige sjøstjerner som liten.. Er jeg en sjøstjernemorder uten å være klar over det?
    Jeg driter i hvem faren din er, finn deg et annet vann å gå på - for her skal jeg bade!

tonje.org - Med egen rottedel
    bloggen min - Bare babbel
    Burguiden - Hjelper deg med å velge riktig rottebur

Skravlekjerring MonicaS sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Råde
    Alder
    32
    Liker mottatt/gitt
    82/187

Sitat Opprinnelig skrevet av Tonje! Vis Innlegg
    Uff da! Ante ikke at sjøstjerner kunne få så mye skade av å bli flytta? Jeg har jo lekt med utallige sjøstjerner som liten.. Er jeg en sjøstjernemorder uten å være klar over det?
    Når den fikk ett lite sår så rant det guffe ut av den, og hver gang det hente så måtte han ta den opp for og se om den levde igjen, noe som førte til masse sår. Skarpe ting skadet den utrolig lett, men med varsomhet gikk det greit. Ente med att han la den på steinen. Der klarte den og kjile seg fast i en skadet arm, prøvde forsiktig og få den løs igjen, men den satt for godt fast så da ble det siste gjort. Stakar lille kule sjøstjerna mi.

Skravlekjerring Trine sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    sør-trøndelag
    Liker mottatt/gitt
    533/346

Nei, men huff da. det var synd...
    I love my computer because all my friends live in it

Side 2 av 2 FørstFørst 12

Tags for this Thread