Hvis jeg ikke tar feil brukes jo skrottene i hundemat etc.
Jeg synes pelsdyrnæringen er en del av norsk landbruk og kan ikke helt se hvordan dette er noe værre enn hold av verpehøner.
Jeg er et dyremenneske og aldri i mitt liv skal jeg ha pelsklær, ihvertfall ikke etter jeg så dette :
swdety.jpg
Jeg blir så irritert! Tenk vist deres dyr hadde blitt tatt hånd om på den måten... Fy fader!!![]()
Hvis jeg ikke tar feil brukes jo skrottene i hundemat etc.
Jeg synes pelsdyrnæringen er en del av norsk landbruk og kan ikke helt se hvordan dette er noe værre enn hold av verpehøner.
Wanting people to listen, you can't just tap them on the shoulder anymore. You have to hit them with a sledgehammer.
Joda, du har jo rett.. men liksom, jeg er generelt imot dyremisshandlig mot absolutt alle slags dyr. Hva er liksom grunnen ved å gå rundt på byen med et dyr på deg? Jeg har ikke hjerte til å tenke på hva jeg hadde gjort vist det var et dyr jeg eide..
De som har skylda er moteindustrien, og ikke de menneskene som jobber med å avlive og flå dyra - det er jo bare jobben deres og noen må gjøre det siden industrien forlanger pels, og folk trenger penger for å leve.
Sunni
Fotogalleri.DeviantArt
Er ikke som om man vil sulte i hjel i velferdsstaten Norge heller, hvis man legger ned pelsfarmen sin. Fakta er at vi trenger ikke pels. Hold av pelsdyr som mink og rev er på ingen måte godt dyrehold. Man frarøver dyret sine elementære innstinkter, og dette ser man godt i dyrets atferdsmønster. Det er rett og slett unødvendig plaging og dyremisshandling, både fysisk og psykisk. Ingen unnskyldninger!
Bokmerker